zondag 21 mei 2017

Gele tulpjes

Goedemorgen dames vandaag is het alweer de laatste reminder 
bij onze challenge van Cheerful sketches




Hiervoor heb ik het gesponsorde stempeltje van Miss Daisy ingekleurd met mijn Faber Castelletjes.
De challenge word deze maand ook nog gesponsord door Ppinky Dolls
De sketch voor deze maand  heb ik natuurlijk verwerkt op mijn kaart.




Ik heb er deze keer een vrolijk kleurrijk kaartje van gemaakt, met een malletje van Leane creatief.
Wat vinden jullie van mijn reminder kaartje dames, 
een reactie is altijd welkom !!.

Liefs Wilma

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met vrolijke kleuren.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt.
    Lekker vrolijk, en kleurrijk. Ik hou wel van het Hollandse sfeertje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest