maandag 26 juni 2017

oranje elfje

Hoi meiden, wat gezellig dat jullie weer bij me langskomen !!.

Vandaag een beterschapskaart met een oranje elfje. Oranje staat op de chakra kaart voor het miltchakra en word aangemerkt als een helende kleur, dus je bent zo weer beter met dit kaartje, haha.
Bijna alle materialen van MD, op het cardstock, de bloemetjes, een paar takjes en wat pareltjes na.
Ik heb deze mal nog maar pas, en ben er helemaal weg van.
Deze plaatjes vind ik erg lief en schattig staan op mijn kaartjes.
Ik heb er nog een aantal, dus jullie zien ze vast nog wel eens voorbij komen.
Wat vinden jullie ervan dames, een reactie is van harte welkom !!.

Lieve groetjes Wilma


Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:
Scrapcards #97 (Beterschaps of opkikkerkaart)

8 opmerkingen:

  1. Oranje zie je niet vaak in blogland maar ik word er helemaal vrolijk van Wilma dus de zieke die dit leuke kaartje krijgt vast ook!
    Leuk dat je weer meedoet bij Scr@pCardsChallenge!

    XxIrene-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje Wilma en van deze kleur vrolijk je vanzelf weer op.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en vrolijk kaartje! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is beeldig geworden! En oranje? Een vrolijke kleur, dus helemaal goed!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier moet je wel van opvrolijken als je ziek bent Wilma...een prachtig kaartje geworden!
    Dankjewel voor het trouw mee doen met onze challenge!
    Liefs Gerie en DT Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma wat een super mooi kaartje en ook hele mooie kleurtjes daar fleur je zo van op dank voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest