maandag 19 juni 2017

Pluk de dag

Hallo dames, deze keer een Mixed media kaartje.

Ik ben hiermee nog steeds aan het experimenteren, en heb ook wat Crealies stempeltjes hiervoor aangeschaft. Geïnkt met verschillende kleuren roze, paarse, en rode Memento Drops. Een maskeer stencil gebruikt, en wit en roestbruin embossingpoeder met Versa mark. 
De Tekststempel met zwarte Stazon. Het boompje en de twee kindjes uit gestanst met zwart linnen cardstock. De malletjes zijn van mijn knutselvriendin en komen uit China. Ik vind ze bijzonder leuk. 
Hopelijk vinden jullie mijn kaartje een beetje geslaagd, laat het me maar weten !!.

Liefs Wilma

 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij:

Cards and scrap #Juni (Techniek, eigen achtergrond)
knutsels en kadootjes #6 (eigen gestempelde achtergrond)

11 opmerkingen:

  1. Ach....wat een leuke kaart Wilma!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. En wat een gave achtergrond. Daar door komen de Silhouetten mooi uit
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n prachtige kaart! Mooi die kleuren en de silhouetjes doen het er goed op!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohh weer zo'n mooi kaartje Wilma.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het experimenteren lukt perfect, prachtig kaartje. Mooie achtergrond en hele mooie stansjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga maar lekker door hoor, je hoeft niet meer te experimenteren, hij is gaaf geworden, Wil! Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is je weer goed gelukt om er een mooie kaart van te maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Wilma,
    ook deze mixed media kaart is goed gelukt,
    heel leuk die stansjes, moi dat contrast!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest